mercredi 31 août 2011

Raquel del Rosario's looks : "las indianinas"

Raquel posted pictures new looks with hector's boots on her blog !

I'm mad of all the etnic/indian trends for this fall !
And i'm mad about the Hector boots (i have a pair of them ;-) )

Queen's wardrobe dress (39 euros)
Urbaks' bag (40 euros)
Hector's boots (180 euros)
Primark hair accessory

According to me, only "+" things in this look

The second look is prety different, more romantic !

Top from Mariona Gen
Dress from Zara
Botts from Hector
Bag from Aldo
Necklace from Accessorize
+ : this dress is so lovely, the coulours are nice
- :  but the whole combination isn't perfect : i don't like the bag and the necklace

2 commentaires:

  1. j'aime bien les deux robes même si ma préférence va à la première qui doit être très agréable à porter . et ses bottes sont super belles ! Elle doit en avoir plusieurs paires , la chance ! j'aime bien les deux robes même si ma préférence va à la première qui doit être très agréable à porter . et ses bottes sont super belles ! Elle doit en avoir plusieurs paires , la chance !

    RépondreSupprimer
  2. j'aime bien cette robe ;)

    RépondreSupprimer